Saturday, 26 August 2017

Hdfc Bank Kliente Nommers


Banking Verwante Grief redressal Beampte, Phone Banking Adres: HDFC Bank Bpk, Tamil Nadu, Unie gebiede van Puducherry (behalwe Mahe Streek) en Andaman and Nicobar-eilande Sujith Krishnan Nodig het om posadres verander en wil vrou geword as 'n gesamentlike rekening wat UPDATE kontak adres NIGHTMARE MET NAUSHEEN Ansari Voorgelê mev SKaur (nie geverifieer) op Vrydag, 2013/05/04 - 11:36. HDFC NRE / Nro rekening NIGHTMARE Ek ondervind slapelose nag om te gaan en roep (as sy dag tyd in Indië) NRI kliëntediens NAUSHEEN Ansari 1 Ek stuur 3 aansoek laaste 6-7weeks om my nuwe selfoon nommer en kontak adres op te dateer WEIERING EERSTE aansoek - Signature Nie ooreen met (i onderteken dieselfde manier wat ek gebruik om elke keer te doen) - Document Nie self getuig 2 Aansoek Weiering dokument Ek het na posadres verander, nie die maatskappy se logo daarop omdat sy aanlyn gedruk. 3 Aansoek Weiering As ek wil verander my adres te verskaf Indiese adres Funny ding is ek steeds inteken op dieselfde manier, ja ek het my stawende dokumente hierdie tyd bevestig. maar elke keer sy nuwe fout, iets wat NAUSHEEN Ansari dont like, so verwerp dit. Ek is NRI nie eens Indiese burger nou nooit Indiese kontak hulle te voorsien nie, aangesien ek my rekening waar ek gaan bring my plaaslike adres as ek het dit nooit oop Ek het ok laat dit asseblief my selfoonnommer verander sy nie veilig my ou nommer is reeds aan iemand anders iets wat ek doen boodskap gaan na dat die getal NIEMAND LUISTER NAUSHEEN Ansari MOENIE het selfs BARAIN of algemene GEMEENSKAPLIKE SENSE. ALWAYS stuur vir my EAMIL SÊ MR Kaur OF SIR Ek kenne gegee dat jy simpel ding sou leer as jy nie weet wie jy HANTERING VAN SKRYF Meneer / Mevrou en gesê ek is vroulike Ek is nog ontvang e-pos gesê Geagte Meneer. Nausheen Ansari gee nie om antwoordstelle my e-pos, selfs nadat 3-5 dae Ek dink hulle nooit my e-pos te lees, het hulle selfs skryf verkeerde spelling van my land Ek het net raai dit, wat hulle praat. Gister het ek stuur klagte by grief departement verbonde al my e-pos Vandag het ek 'n e-pos van Nausheen Ansari sê Geagte Meneer stuur jou Indiese e-posadres as jy wil om jou adres te werk I dont verstaan ​​wat HDFC MANAGMENT DOEN NIE kyk wat HIERDIE NAUSHEEN doen HARASHING NRI kliënte. nou het ek besluit om my geld uit te neem en toe te maak my HDFC rekening Ek kan nie my nuwe selfoon nommer te werk as gevolg van hierdie wonderlike NRI klantenservice verteenwoordiger. Persoonlike Lening Deur Ankuran Saha (nie geverifieer) op Woensdag, 27/02/2013 - 06:20. Meneer, Mevrou Ek het aansoek gedoen vir 'n persoonlike lening in HDFC Bank Agartala Tak. en my aansoek het aanvaar (23756260). Gister (26 Februarie 2013) Ek het 'n oproep van die bank en ek het die formaliteite n het die beampte tjeks (24 nos) as die lening was vir twee jaar. Maar ek het die bedrag leeg. Hy het vir my gesê dat dit nie 'n probleem sal wees as die begunstigde rekening is slegs HDFC persoonlike lening. Verder het hy my vertel dat die EMI bedrag SMS ed sal wees om my deur vandag en deur vandag sal die bedrag gekrediteer op my rekening. Maar nither die SMS het en ook nie die Amont gekrediteer.

No comments:

Post a Comment